lördag 9 november 2013

Hjälp...

... vad händer?!? Jag har gått och blivit jultokig!!! Det är bara november men redan nu går jag runt och kollar julpynt och grejer.

Hade du hetat Britt och varit 55+ så hade detta kanske inte alls varit konstigt. Men nu är jag ju nästan Grinchen himself. Jag har alltid hatat julen och är inte direkt någon storfirare.

Så vad hände... jag sitter nu och går över hur mycket pengar jag kan spendera på julpynt. Klassiskt och fint ska det vara. Jysk kan vänta. Men hur knasig får man bli?!? Just nu är jag uppe i en summa på ungefär 2500:-... är detta verkligen rimligt?!?

Ja, ja... än så länge har jag inte spenderat pengarna så vi får väl se hur det går. God jul säger jag så länge då... så att alla andra också kommer i stämning.

Yo yo bitches!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar