tisdag 5 november 2013

Jaha...

... vad ska jag nu börja. Jag får väl rapportera lite från helgens aktiviteter.

I fredags var jag i ett härligt fredags-mode. Det kan vara den bästa fredagen i månaden när man ska gå av sitt två veckors schema med en ledig dag. Då är helgen extra efterlängtad.

Jag shoppade ett par brallor på Monki och plockade upp en flaska vin på systemet. Väskorna var packade och jag skulle ta bussen och tåget hem till Fredrik efter jobbet.

Men... något hände på vägen. Är man trött och hungrig efter jobb så blir man inte på direkt bra humör när man ska släpa 75 påsar med grejer hem till mannen (jo, man behöver ju en del när man ska bo borta)... behöver man dessutom springa mellan tåg och bussar så suger livet.

Efter en vurpa i trappan på Knutpunkten (men alla förbaskade påsar) så var jag så lagom nöjd när jag väl kom fram. Fredrik skulle till Helsingör då det var släpp för julölet. Men se han hade inte glömt mig.

När jag kom in i lägenheten så hittade jag det här (se bild)!!! Vips så var allt bra igen. Jag har det så bra. Kvällen spenderades med lek med diverse tekniska prylar i hans lägenhet, Mew konsert och vin. En riktigt bra fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar