fredag 8 november 2013

Jisses vilken...

...skitvecka. Jag har varit tvungen att skälla på folk som jag tycker om (de är ju mina "barn" och jag HATAR att vara arg), jiddrat med vår skomakare för att han inte sköter sig OCH försökt (och lyckats) att rädda upp ett vattenfyllt lager.

Det är ett varierande jobb det här att vara butikschef... eller förlåt... säljledare heter vi nu.

Hur som... under mitt senaste möte med min chef så kunde hon nog inte undgå att jag var lite less på allt. Det är ju en hel del slit och ofta får du sätta andra före dig själv. Ibland kan jag liksom sakna att kunna fokusera på enbart mitt eget arbete istället för att hela tiden finnas där för andra.

Men nu råkar jag ju ändå älska mitt jobb... och kanske lite extra när fredagen avslutas med att chefen ringer och ger dig en out of the blue löneförhöjning för hårt slit och gott arbete. Visserligen en symbolisk summa... men det spelar absolut ingen roll.

Bubbel ligger på kylning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar