söndag 24 november 2013

Nu tror ni...

... kanske att det bara är jag som blir bortskämd i det här förhållandet. Mja... med mat förvisso, då jag inte direkt är någon superkock. Men jag försöker ju att kompensera på andra sätt.

Så under några veckor har jag pulat och klurat på en liten julöverraskning till herrn i huset. Det var ett himla meck att smuggla hem det till honom och jag stod och svor i köket igår när jag skulle sätta ihop allt.

Men det var det värt. Fredrik fick snällt sitta ute i vardagsrummet med stränga orders om att inte gå in eller förbi köket. Efter en halvtimme så fick han komma in. Och där stod den. Hans alldeles egna adventskalender.

Om han blev glad. Jisses, han fick till och med tårar i ögonen och då har han inte ens öppnat paketen hi, hi. Så vi får se vad han säger sen.

Men jag är ändå ganska nöjd. Om inte annat för att det är så himla roligt att göra sådana här saker till någon som verkligen uppskattar det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar