lördag 11 juni 2011

Beställer du idag....

... så får du en extra flaska på köpet!!!

Nej, jag har inte öppnat nån bloppis (fast det kanske man borde)... men jag har just kommit på en av mina stora färdigheter.

Jag har grymt lätt för att fastna i menlösa tv-shops reklamer. Både hemma och på gymmet. Jag kommer på mig själv med att stå där och tänka "Ooo en sån skulle man ha...ooo gud vad fort det går att göra sallad".

Jag har aldrig och kommer nog aldrig heller att köpa något därifrån. Men jag vet inte vad det är... jag tror jag fashineras av att det är någon som liksom suttit hemma och uppfunnit nån "fiffig" grej.

Reklam för träningsredskap går dock fetbort. Det känns liksom som ja, de är säkert bra... men om du inte orkar motionera annars så kommer du inte göra det sen heller bara för du har en träningsmaskin under sängen. Och så står där alltid nån elitidrottare och flashar.... ofta han använder en abtrainer or whatever.

Redskap för matlagning och städ däremot... i löv!!!

Sugen på sallad på 30 sekunder?!?

Jag går igång var gång de visar hur de ångar i badrummet... löv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar