torsdag 30 juni 2011

Dr Martens krig

Grrr... måste jag svälja min stolthet måntro?!?

Igår var ja inne på Tjallamalla, en av mina favoritbutiker. Jag älskar verkligen deras lite mer orginella kläder men kanske framförallt alla deras ursöta smycken.

Hur som... när jag gick där och lullade runt och suktade efter söta klänningar så såg jag helt plötsligt något hemsk. Där i ett hörn stod dom. Ett par låga Dr Martens!!!!

Ett par höga är jag helt ärligt själv väldigt sugen på att ha till hösten/vintern. Men låga... ishh!! Mer 90-tal än så blir det inte. Min kära pojkvän ÄLSKAR dock sina låga docs (läs mer om det här)... eller så är det bara så att han ÄLSKAR att reta upp mig med dom... who knows :P.

Ok, fine... till en söt kjol kanske de funkar... men INTE till halvpösiga nedvikta jeans på en kille!!! Ja, ja... till mitt förtret och hans stor lycka så är de iallafall tydligen tillbaka.

(Men ja... om en månad eller två kommer jag säkert själv sukta efter ett par).

2 kommentarer: