lördag 25 juni 2011

De sämsta semesterfirarna

Så då var vi äntligen "hemma" från vår lååånga semster i Stockholm. Det var en mycket lyckad tripp. Mycket öl, musik och storstadsförvirring.

Andreas och jag kan dock kanske vara de sämsta semesterfirarna. Vi kan ju börja med mig. Jag vantris så fort jag inte är på hemmaplan. För en normal människa så är en Stockholmstripp bara nåt man gör lite spontant... för mig kunde det lika gärna ha varit en jordenruntresa. Så igår när vi var tillbaka i Norrköping var jag helt slut.

Andreas däremot är lite mer "världsvan". Men jag har nog aldrig förr sett någon springa så fort av tåget och hem till sin katt.

Midsommarafton spenderade vi med att göra narr av oss själva och att vi kanske borde åka till Thailand och dricka Singha :P .... vi som verkligen älskar att resa och gillar värme :P.... NOT!!! (Ok, nu får jag väl tomater kastade på mig när jag säger att jag inte gillar att resa... det är liksom som när Ross i Vänner säger att han inte gillar glass).

Men vi jobbar på det. Nästa gång får det bli Göteborg.. och kanske TRE övernattningar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar