söndag 29 december 2013

Åhhh...

... jag hade helt glömt bort hur skönt det är att röra på sig. Det kanske låter tramsigt för alla träningsnördar... men nu är ju inte jag en sådan.

Jag vaknade vid halv sju lite sådär lagom stressad och irriterad. En dags ledighet och då är det mycket som ska fixas. Gahhh...

Men... så kom jag på idén att jag skulle bege mig ut på en powerwalk. Och OM det gjorde skillnad. Innan brukade jag göra det här så fort jag var ledig, men nu är jag ju en så där som mest myser i ett förhållande.

Hur som... guuud vad skönt. Nu sitter jag och har promenixat Malmö runt i en timme, diskat, källsorterat, städat upp och till och med hunnit att duscha och ta hand om mig själv lite. Sweet.

Nu ska jag bara försöka att komma ihåg den här känslan och ta mig tid till lite motion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar