söndag 15 december 2013

Underbart...

... helgen från helvetet har varit här. Först tvingade jag mig ner på stan för det var ju min sista chans att handla julklappar.

Det slutade med diverse magknip och ångest, en stum chokerad man och ett avbrutet restaurangbesök. Direkt snäll blir jag inte heller när jag mår dåligt.

Idag vaknade jag med ännu värre magont och valde att ta min medicin och har sedan sovit resten av dagen. Efter det fick jag under en vaken minut inse mina begränsningar och informera Fia om att jag inte kunde komma på julmys i torpet.

Skit samma säger kanske ni då... men faaaan hon har ju fixat i veckor. Och jag hade ju sett fram emot att sitta och leka Ernst i ett torp. Kanske till och med gå barfota.

Efter det fortsatte sovandet och nu har jag slängt ut mannen från min lägenhet för att jag mådde så dåligt och blev irriterad på honom. Mmmm ... nice.

Det är nog lika bra att gå och lägga mig igen... för den här dagen blir nog inte bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar