måndag 16 december 2013

Jo då...

... jag tog mig till jobbet. Kändes väl sådär. Men så ringde jag den andra butiken och vips... så mådde jag SÅ mycket bättre.

Fian är kanske inte känd för att vara chill hi, hi... men idag var hon mitt chillpill. Guuud så underbart... efter vårt samtal kunde jag andas igen. Hon sa åt mig att "sätta ner tassen" ha, ha, ha... ja eller Dr Martensen i gruset.

Resten av dagen var egentligen inte alls annorlunda. Men för mig blev den så mycket bättre. Magontet försvann typ med 50% och jag tror jag pallar lite till nu.

Sen sa en annan klok kvinna till mig att hon reflekterat över att min magkatarr alltid kommer till jul. Hum... ja så är det ju... jag som trodde jag kommit över min julångest. Men icke.

Ja, ja... jag avslutar inlägget med bästa Fian och Annas hund (aka Scorett Entrés hushund) Tony. Blir man inte glad när man ser honom så är det något som är fel.

Snygg är hon också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar