tisdag 3 december 2013

Min man...

... har det inte alltid så lätt. I lördags morse så var vi och åt frukost på Kafferepet i Helsingborg. Efteråt skulle vi gå förbi hans mamma för att han skulle lämna lite grejer och så hade han köpt julkaffe till henne.

Efter att vi hade varit där så pikade jag honom lite att han är ju väääldigt bra på att köpa små söta presenter till sin mamma... sånt vill ju jag också ha. Han har innan skyllt på att han inte är van vid det här med tjejer osv... men jag menade ju på att det var precis sådana små grejer som vi tjejer gillar. Mamma som flickvän.

Ja, ja... vad jag inte visste då var att han hade redan fixat ihop en lite överraskning till mig hemma i min lägenhet. Så idag efter jobbet när jag kom hem så kunde jag ju nästan inte hålla mig för skratt.

För jo... där stod ju mitt julakaffe och mer därtill i köket. That's one thing I really löv about him... han vet hur han ska få tyst på mig ha, ha. Jag är sjukt impad av att han bara satt och tog emot min lilla "uppläxning" när han själv visste vad han hade gjort. Stackare... men, men. Glad blev jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar