fredag 20 december 2013

I onsdags...

... fick jag ställa in ett telefonmöte med min chef för jag skulle gå till doktorn för min mage. När jag hade skrivit mail till henne att jag inte kunde vara med på mötet för att jag skulle till doktorn så slog det mig... nu kommer hon tro att jag är gravid.

Och mycket riktigt. Det hade varit hennes första tanke fick jag veta dagen därpå då vi istället hade möte. Ha, ha, ha....

Likadant är det med mina medarbetare. Så fort jag typ ska säga nåt i stil med "Ja... jag har en sak jag måste säga..." eller "Det är bra om detta inte kommer ut..." så ja... då står de storögda med glädje i ögonen och tänker nu kommer det, nu kommer det... hon ÄR gravid.

Ja, ja... de är söta. Jag misstänker vadslagning mellan dem eller liknande he, he. Så vi får se vem som vinner. Jag kanske själv också borde gå med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar