måndag 2 december 2013

Eftersom jag...

... var ynklig och mådde dåligt på jobbet så kom Fredrik och hämtade mig. Eller neee... inte bara därför. Han skulle sälja sin surfbräda i Malmö och så var det något vinsläpp på Systemet på Hansa.

Vi körde förbi ett insamlingsställe för att lämna in mina påsar med kläder. Så nu får barnen i Afrika gå runt och se ut som hipsters och någon av dem får ett finfint fodral till en surfbräda he, he (ok, jag veeeet att det inte funkar så, men roligt att ha den tanken).

När vi väl kom hem så fick jag kämpa för att inte däcka av min migränmedicin. Men jag höll mig vaken till middagen och även efterrätten. Och jisses... DET var tur. För jag fick nog mitt livs bästa efterrätt i form av en saffranspannacotta med pepparkakssmulor och glögg till. Fy sören så gott.

Han är inte så dum han den där herr Bengtsson.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar