fredag 27 december 2013

Man ska ju...

... klart inte favorisera några julklappar som man får. Men ibland är det svårt. Jag fick det mesta på min önskelista... men den här julklappen var lite mer av en finfin överraskning.

Jag vet hur många brukar tycka att det är lite jobbigt att få presenter från sina svärmödrar då de inte alltid har samma smak osv. Jag har INTE det problemet kan man säga...

I mitt paket från Fredriks mamma så låg där en ljusstake som jag inte ens har haft skam att önska mig då den är lite dyr. Men hon hade väl snappat upp (okej, kanske med lite hjälp från Fredrik) att jag stått och dräglat på hennes ljusstake i samma variant som står på deras bord.

Ljusstaken är ingen mindre än en så kallad Kubus formgiven av Mogens Lassen 1962. I löööööööööööööv it. Den är så fin att det gör nästan lite ont i mitt designnördshjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar