söndag 10 februari 2013

Ibland glömmer...

... jag helt bort vad musik och text betyder för mig, och hur glad det gör mig. Just nu är jag inne i ett musik- och skrivrus som heter duga. Total lycka!

Efter att ha gått en långpromenix med bra musik i lurarna (med ett fånigt leende på läpparna, så mötande personer säkert trodde att jag var psyco) har jag nu massor av energi och idéer.

På dagens Nyhetsmorgon så var paret som ligger bakom Lars Kepler på besök. Och då slog det mig... det är DET jag och Andreas ska göra i framtiden. Han har ju kontakterna och kunskapen. Jag har energin och viljan. Så... då kör vi. Nu ska jag bara övertyga farbrorn att hänga på he, he.

(Och ja... jag har visat de här bilderna 76987ggr, men jag tycker att det är så coolt. Eat your heart out alla pretto Möllan-hipster som går skrivarkurser he, he.)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar