måndag 25 februari 2013

Idag är jag...

... lite extra stolt över mitt jobb. Vi har varit på Ecco Active utbildning.

Säger du att du jobbar på Ecco så är de första kommentarerna oftast... ooo de som gör sånna gubbskor. Men alltså... det är inte bara det. Det är liksom ett bra och kvalitativt företag rakt igenom. Inte bara när det kommer till skor... utan när det kommer till fabriker och personal.

Så... idag fick vi lära oss att från det att en sko börjar skapas på Ecco så är det över TVÅHUNDRA par händer som har "rört" vid skon (från design till färdig sko). Jag hoppas verkligen alla som gnäller över priset (typ 999:-, som jag nästan tycker är för billigt nu) tänker på det nästa gång ni köper kvalitetsskor. Ni som inte klagar... grattis!

Dagen avslutades med en liten frågetävling där jag lyckades ta hem vinsten... ett par limiterade skor som ska komma ut i vår i samband med att Ecco firar 50-årsjubileum. Tjo, tjo... vilken lycka. Jag tror aldrig att jag har vunnit nåt sen jag var på Liseberg när jag var typ tio. Så det var på tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar