onsdag 6 februari 2013

Lååång dag

Möte, möte, möte... ja, så ser min vecka ut. När vi kom på plats på första mötet så kände jag att en kavaj kanske hade varit på sin plats. Det var typ jag, coola chefen och en massa kostymgubbar i medelåldern. Något bra kom de inte fram till heller. Hum...

Men en god lunch fick vi... för att inte prata om efterättsbuffén. Mums. Så jag och coola chefen hängde, åt tre olika tårtor, fnissade åt bilder på Fian i Tiamo skor och smygrökte efter maten. Yeah! Ha, ha ja, jag är töntig. Prata med min hemliga Entré-crush fick jag också.

Eftersom jag skulle jobba en lång dag så unnade jag mig ett par nya skor så jag ändå skulle känna mig lite pepp på att jobba en tiotimmars dag. Finfina Nike Free fick det bli. I roooosa.

Jag har absolut ingenting som passar till men jag tror att de kommer att vara en dröm att jobba i. Ska kolla upp de tekniska funktionerna också... appar och grejer ju... sånt som tantpaula inte har någon koll på.

Jepp jepp.... men titta... det är ju som att studsa runt med hubbabubba tuggummin på fötterna!!! Hopp, hopp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar