tisdag 12 februari 2013

Likt Paula 10år...

... som var kär i Jordan i New Kids On The Block... så har även Paula 31år gått och kärat ner sig i en kändis.

Veckans crush är ingen mindre än Erik Nordström i Lilla Sällskapet (Ansiktet om man hellre vill det). Gud... jag är så kär. Till och med så löjligt förälskad att jag har gått och blivit vän med honom på fejjan ha, ha. Hög femma på det!

Han är precis sådär löjligt överromatisk och kär i kärleken som jag själv är. Så ja... förmodligen hade ett förhållande varit ett stort misstag. Sen tror jag att han är gay... men ja...

Jag vet att jag inte ska kära ner mig i sånna här killar... de lider, det är passion, det är kärlek, och framförallt är allt sjuuuukt komplicerat... men jag älskar det. Jag blir ju hög av bara känslan.

Jag tror inte att man får springa genom stan med hoppsasteg en sommarnatt med en it-ingenjör. Eller vad vet jag. Ja, ja.... lyssna på Lilla Sällskapets "Aldrig Mer" så får ni nog en glimt av vad jag menar ha, ha.

Men här har ni... fina Erik!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar