onsdag 27 februari 2013

Less is more

Gud... det är jobbigt att tänka så för en shoppoholic. Inte i outfitväg... men när jag ska handla. Sen blir jag ju löjligt upphetsad av att göra fynd.

Dagens exempel har vi här:
Den övre skon har jag redan. Den nedre äger Anna (på jobbet, min fashion-idol he, he). Nu hittade jag den nedre på Åhléns här i stan för ringa 349:-.

Jag behöver absolut inte dem. De jag redan har är ju typ likadana. För övrigt har jag nog bara använt mina en gång. Men...

... ändå ligger de där och gnager. De är ju så fina... och sjukt bra pris. What to do?!? Jag behöver hjälp. Men nej... jag får INTE köpa.

Mitt nya mantra ska bli... lägg mer pengar på det du verkligen vill ha, istället för att fynda saker du redan har... eller nåt.

Mina.

Annas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar