måndag 11 februari 2013

Jag måste...

... sluta upp med att sova med min telefon i sängen. Idag blev det första jag såg när jag skulle stänga av väckarklockan ett mail från ett gammalt ragg. Ett ragg som jag visserligen aldrig var kär i men som jag ändå gillade som person och kompis.

Han sa dock 1000grr att nej... han ville absolut inte ha flickvän eller förhållande. Okej tänkte jag... då struntar vi i det. Men nu... en månad senare när jag hörde av mig och undrade om vi skulle hänga... vad kommer då fram?!? Jo, han har gått och stadgat sig. Jeebus.

Jag blev så sjukt arg. Jag fattar att han inte var kär i mig... men sitt inte och ljug mig rakt i ansiktet. Säg som det är istället. Nu känner ju bara jag mig sjukt dum.

Men det är jag iofs inte. Idag kände jag mig till och med lite fin när jag såg mig själv i spegeln på jobbet. Så får man kanske inte säga... men va fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar