tisdag 12 februari 2013

Wiii...

... jag har världens bästa syrra!!! Hon visste att jag var lite depp och ville ha en jacka som inte fanns att få tag i här på Monki i Malmö. Jag frågade om hon hade tid att kolla i Halmstad... och det hade hon. Jihooo...

På lördag så ska vi på 6-årskalas så då ska vi göra affärer. Får se om jag har några "gamla" skor i min garderob som hon kan få som tack kanske he, he.

Annars har dagen varit förträffligt bra. Jag gjorde två grymma sälj, sålde en Ecco-väska för 1600:-, fick iväg månadsavslut och flyttade lager.

När jag kom hem hittade jag en "gammal" mössa från The Local Firm som jag helt hade glömt att jag hade. Den tror jag blir finfin till våren även om den nu inte är en klassisk hipstermössa he, he.

För övrigt tycker jag att namnet The Local Firm borde få pris... hade jag haft ett eget företag skulle det lätt också ha hetat Den Lokala Firman typ he, he... det blir så sjukt fint om man säger det på skånska också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar