lördag 28 juni 2014

Jag vet...

... att vissa av mina bekanta (ni får titta bort) har män som är gudar i köket. Men jag tycker faktisk att min man också är det.

Om inte annat så tycker jag att det här är så sött gjort att det gör lite ont i mitt hjärta.

I Fredriks familj så är det noga med födelsedagar osv. Så idag ställde Fredrik till med kalas i sin lilla etta för hela familjen. Jag jobbade dock.

Och snacka om att gå in för det. Han marinerade kyckling med chili och fläskfilé med soltorkade tomater och basilika. Gick och köpte tjälknöl. Sen kokades det potatis som han gjorde egen potatissallad med. Men framför allt... han har kämpat med att lägga upp det fint.

Jisses hans mamma måste vara stolt. Sånt gör ju inte ens jag. Men ja... det bådar ju gott inför kommande barndop, konfirmationer och studenter.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar