söndag 8 juni 2014

Nej...

... jag har inte riktigt kommit in i bebis-handlar-humöret än. Frågan är om jag någonsin kommer att komma dit... men, men.

Nu har jag ju tack och lov en karl som är duktig och fixar. Vagnen har han redan bokat och i veckan ska han fixa bilbarnstol.

Men ibland får han hjälp... av en mycket bestämd och märkessnobbig Paula. Iofs tror jag att han har kommit på hur han ska göra för att få mig i alla fall liiite intresserad av att köpa bebisprylar... lable it up helt enkelt.

Jag har länge fasat för att åka till Ikea för att köpa spjälsäng... så när jag hittade den mest klassiska och enklaste Brio sängen ever på Blocket så fick Fredrik så snällt köra till Lund för att fixa he, he..

Men jag måste säga... att det kändes lite konstigt att köra hem i en Volvo kombi med en spjälsäng i bagaget. Ännu konstigare var det att se Fredrik bära in den i lägenheten ha, ha. Typ... saker som du inte förväntade dig att se eller skulle hända för ett år sedan. I vanliga fall brukar han släpa på en skitig cykel.

Men, men... jag är mycket nöjd med inköpet. Inget lull lull eller crap. Bara ren svensk kvalitet och design.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar