onsdag 11 juni 2014

Kan man inte...

... köpa fina saker till sig själv, ja då får man helt enkelt handla till någon annan. Här har vi Kurts senaste outfit från Färg & Form. Den ser tyvärr väldigt liten ut, och jag som ändå beställde den lite större så att han ska kunna växa i den. Ja, ja...

Själv fick jag inte fullt lika roliga grejer. Två heta gördlar... eller hur skriver man det i plural?!? Hur som... så att magen ska vara på plats så att ryggen inte tar för mycket stryk när jag jobbar. De passade sådär... jag har ju en hutlöst lång överkropp... så vi får se om det stannar eller åker tillbaka.

Om inte annat så har Fredrik i alla fall varit ute och köpt på sig fler linnen till mig. Mammakläder i storlek M är hårdvaluta ska ni veta. De tar slut på H&M på ja... ungefär... fem minuter skulle jag tippa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar