söndag 8 juni 2014

Om jag inte...

... har sagt det innan så är han den dära Fredrik en riktigt bra kille. I lördags så ställde han klockan på sju (lät tack och lov mig sova) och åkte för att hjälpa sin pappa med trädgården ute i Hjärnarp.

Jag själv njöt av att vara ensam hemma naken utan äckliga stödstrumpor, för små trosor, mammabyxor som kasar och sportbhar som skaver. Heeeelt ljuvligt.

Tillslut kände jag mig redo för en promenad och satte mig i nere i hamnen och fikade och lyssnade på musik.

När Fredrik kom hem så fixade han tvätten och bakade kaka. Tyvärr blev kakan lite fail, men fin var den. Och jag måste ge honom cred för tålamodet han hade med den. Fast... nu när jag tänker på det... det är ju precis vad han har med mig också he, he. Och tur är väl det.


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar