lördag 10 november 2012

Dagens pyssel

Jisses... ibland är det bra att vara tant. Jag vaknade vid åtta och tog bussen till Emporia vid halv tio. Där beställde jag nya glasögon, köpte vin inför kvällen, fixade glödlampor, kollade in (fula och ej inköpta) galjar samt betalade av en skuld till BCn på Scorett (cheifen har gift sig och skulle ha present).

Efter det tog jag bussen hem men hoppade av nere i stan för att kolla in överkast/pläd på Olsson & Gerthel. En sväng in om Form och design center och sen en tur in på Åhléns för inköp av ramar till dagens projekt (jag vet, folk gillar Ikeas, men i de från Åhléns får du med en riktig passpartou också).

Och här har vi projektet... tadahhh. Fejk Liselotte Watikns he, he. Neee... riktigt fejk är det inte. Det är ju hennes illustrationer. Men de är tagna från ett gaaaammalt nummer av Elle som jag hade sparat för framtida syfte. Och jag är riktigt nöjd.

Jag har ju länge tänkt köpa en riktig men har inte riktigt hittat något motiv som jag har gillat. Även om detta nu inte är de roligaste motiven så gick ju kalaset endast på 300kr med ramar och grejer. Så när jag tröttnar är det bara att byta.

Nu ska jag bara komma på vart jag ska sätta dem... hum...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar