lördag 3 november 2012

När jag åkte hem...

... med bussen från Emporia... som ja, gick typ Malmö runt... så fick jag en såndär skön men ändå tragisk känsla i magen. Tänk vad bra man har det.

Jag gnäller ofta över min lägenhet och mitt störiga badrum och köket som behöver fixat osv. Men så åker man föbi områden där man bara tänker hjälp... kan man verkligen bo här. Jag vet faktiskt inte om folk väljer det eller om de inte har något annat val. Men ja...

Min något emotionella resa kan iofs ha berott på vinet som jag hade druckit he, he... men jag kände mig ändå nöjd. Jisses vad jag bor fint och har ett bra läge på min lägenhet. Nej, det är inte St Knuts... men so what. Det kunde ha varit värre.

Så... nu får min lilla lägenhet en puss. Puss på dig lägenhetis!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar