söndag 25 november 2012

Det går åt rätt håll

Febern är nu borta. Jag kan nästan svälja. Hosta har tillkommit. Även en lätt släng av nackspärr efter för mycket soffliggande. Jag borde nästan flytta tvn men ja... bor man i en liten tvåa så är det inte så lätt.

Hur som... det var lägesuppdateringen på sjukfronten.

Det enda trevliga med det här är att töserna på jobbet är grymma och styr upp schema osv helt själva. Jag är grymt imponerad.

Jag är även rastlös som få och lite äcklad av mig själv. Du blir inte direkt snygg när du är sjuk. Dessutom svettas jag som en gnu så fort jag sover. Det är iofs bra med tanke på att det är så febern försvinner. Sen har jag ju levt på glass och socker... vilket inte direkt ger dig en kick för självförtroendet. Men vad ska man göra...

Ja, ja... påminn mig bara att jag aldrig borde föda barn iallafall. Jag är inte mkt för det här med att ha ont i kroppen. Jag får panik.

Nu fortsätter dagen i soffan. Sen får vi se vad för spännande saker som dagen har att ge. Jag håller tummarna för sledna repriser på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar