lördag 3 november 2012

Den här helgen är det...

... äventyr på agendan. Ja, äventyr i Paula-format. Jag hade tänkt att ta bussen ut till Emporia och kolla läget. Wohoooo!!!

Det äventyrliga med det här är helt klart att jag först och främst ska åka buss i säkert en hel halvtimme. Usch och fy för en som bli årksjuk på bussen hem från jobbet som tar sju minuter ha, ha. Tacka vet jag tåg.

Sen kommer jag ju att få trängas och svettas bland en massa folk. Inte heller det min direkta favoritsyssla. Ångesten kommer att vara på topp. Konstigt nog lider jag inte av folkfobi på konserter eller när jag själv jobbar och står i kassan. Men, men...

Jag funderar även på att gå på bio... även det är väääldigt ruskigt i mina ögon. Sitta still i två timmar och inte kunna gå. Och det njuter folk utav?!?! Ja, jag vet inte.

Hur som... här ska det övas. Rädslor är till för att övervinnas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar