torsdag 15 november 2012

Min lilla byxkris...

... resulterade i att jag fick springa över till Monki illa kvickt för att inte gå runt och visa mina småbyxor i butiken.

Det roligaste var kanske ändå att när jag kom inspringande med plånkan i handen så sa den ena tjejen direkt:

"Ooo jag vet nog vad ju har gjort!"

Lite förvirrad blev jag allt... hade hon sett... hur kunde hon veta?!? Men sen slog det mig att hon har ju själv jobbat i "min" butik och har förmodligen själv också klättrat i hyllorna.

Hur som var de väldigt hjälpsamma och plockade fram gamla reabrallor från lagret som jag fick prova. Men... tyvärr hittade jag inget fynd så det fick bli ett par mönstrade byxor istället. Panikinköp... men jag tror ändå att jag gillar dem.

Fast när jag gick därifrån så kom jag ju på att jag kunde ju faktsikt ha gått till HM och bara köpt ett par superbilliga istället. Men, men... de här kan jag ju ha när jag jobbar sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar