måndag 26 november 2012

Jahapp, ska man ta sig samman...

... och packa upp den där förbaskade telefonen då kanske he, he. Jag tog mig utanför lägenheten idag för att leta reda på ett skal. När jag först gick in på Apple Store fick jag dock en gigantisk hostattack och fick så snällt gå ut igen.

När den lugnat sig tänkte jag att jag provar att gå in i en annan affär... men den dära värmen alltså... jag höll på att hosta så att jag kräktes ute på gatan. Usch. Som tur var slutade hostan och jag kunde iallafall shoppa en julklapp och två fina till mig själv he, he. Kökshanddukar är alltid bra att ha... särskillt eftersom jag just nu leker pimp up my kitchen.

Efter det gick jag till Design Torget... och vad hittade jag där... om inte ett skal till min telefon... wohooo. Jag vet förvisso att tomten ska komma med ett finfint men jag tänkte att det kunde ju vara trevligt att använda telefonen innan dess. Om inte annat så min snälla pappa kan ta över min gamla efter att han har hjälpt mig att kolla upp kylar osv.

Så... nu ska vi se... när tror ni att jag har packat upp den.... till nästa år? Ja, något sånt kanske. Hata teknik.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar