lördag 3 november 2012

Ja, då har jag gjort det...

... precis som alla andra Malmöbor. Jag har besökt Emporia. I ren protest så tog jag inte några bilder på spektaklet för det var det så många andra som gjorde. Jisses... hälften av besökarna... eller fler... gick runt som yra höns och tittade sig omkring med telefonen i handen (som kamera).

Själv irrade jag också omkring en del... men passade på att hälsa på i nya Scorettbutikerna och även min gamla kollega i en annan butik. Trevlig, trevligt.

Utöver det var jag inte överdrivet förtjust. Jag hittade EN butik jag gillade. Alla andra var ju precis som vanligt. Men... jag tog på mina spenderarbrallor och gick in på Illum. Efter mitt inköp där var jag så nöjd och glad att jag gick och satte mig på Vapiano och tog ett glas vin... trots att klockan inte var lunch än. Men det blev det ju senare och då intogs även en ruccola pizza. Bra lördag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar