lördag 3 november 2012

Min älskade klädställning

Nu är den här, nu är den här!!! Min fina klädställning. Jag är sååå nöjd. Billig var den förvisso inte. Men jag känner mig själv. Jag skulle ha kunnat ha åkt runt på Ikea, Jysk och Ilva utan att hitta något. Sen hade jag ju inte fått den där härliga känslan som jag har i min mage just nu.

Klädställningen köptes på Illums Bolighus på Emporia. Finfin butik. Själva märket heter Nomess och är givetvis danskt he, he. Och jag som är tjejen som hatar att möblera om har faktiskt gjordet det. Lite iallafall. Marie skulle ha varit stolt.

Nu ska här bara inhandlas lite galjar också. Kan ju vara en bra grej att ha på en klädställning he, he. Men de kan jag köpa på loppis eller Ikea. Myyyss... nu vill jag piffa i hela lägenheten. Får se om jag behöver piffighetsshoppa ännumer imorgon.

Lite galjar på det kanske he, he.

Jeanshögen finns fortfarande kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar