tisdag 27 november 2012

Man brukar säga...

... att det kostar att ligga på topp. Jag skulle vilja säga att det kostar att ligga på otopp he, he. Jag tänkte ju såhär.... ooo en helg då jag är sjuk. Bra. Då gör jag inte av med några pengar.

Men tji fick jag. Sjukmat, medicin, halstabletter i mass, doktor.... och idag en värmekudde för min onda nacke. För att inte tala om bortfall av inkomst.

Men, men... idag var jag på jobbet iallafall. Jag överlevde mina två ensamjobbande timmar och satt och fipplade på årsschema sen. Det gick bra tills det att nacken gick i lås.

Så nu håller jag tummarna att det rättar till sig under natten. För imorgon då smäller det. Då är det inventerig!!! Wohooo. Ganska bra ändå.... så slipper jag vara ute i butiken och prata. Kollegorna njuter :P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar