torsdag 16 februari 2012

Ahhh bra dag....

... började med sovmorgon för att sen gå till jobbet. Där träffade jag en av mina gamla homies som jag jobbat med innan som kom och hälsade på. Trevligt.

Efter stängning av butik bar det av till Metro på Möllan för öl och vin med mina nya jobbarkompisar. Mycket snack och jag fick äran att dra min livs historia så de skulle lära känna mig lite bättre. En cigg provade jag på också men det smakade ungefär som när man var 14år... alltså inte alls så gott.... så det var bra.

Känns otroligt skön att ha lite liv. Borde verkligen ta tag i att går ut och after worka med min gamla kollegor på Hansa Leksaker också. De är ju sjukt sköna tjejer. Får styra upp någonting där sen.

Hur som... nu sitter jag här hemma lite smålullig och allmänt nöjd med dagen. Imorgon är jag ledig.... ahhh...

1 kommentar:

  1. Självklart ska vi after worka! :D hade vatt superskoj! Härligt att du trivs så bra på jobbet! Gillade ditt inlägg om strukturering ;) Kram

    SvaraRadera