måndag 20 februari 2012

Ljuvlig dröm

Ahhh... har ju glömt att berätta om den finfina dröm jag hade inatt. Jag var minsann på poolparty tillsammans med Timbuktu... och ja, vi var tillsammans ha, ha. Det var så flirtigt och fint ha, ha, ha.

Dagen då jag bestämde mig för att flytta till Malmö frågade alla givetvis varför. Jag hade inte någon direkt bra förklaring så jag svarade att det var för att få träffa Timbuktu... eller ja Jason som han heter.

Nu har jag "träffat" honom på stan och dessutom sett honom på en grymt bra konsert på KB. Tyvärr är han stadgad har jag hört... men ja, man kan ju inte så noga veta he, he. Fin dröm hur som.

Här är favvolåten.... texten är ju helt genialisk. Jag tycker inte om bittra människor som bara gnäller när de inte gör något själva för att lyckas.

Hårt. Men sant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar