måndag 13 februari 2012

Baloo dejting

Ha, ha, ha.... hittade den här gamla bilden på min mamma och björnen Baloo. Året var.... hum ja... Elias va iallafall inte ens ett år.

Djungelboken hade släppts på dvd och vi fick in två jättebjörnar till Skivlagret. Eftersom jag bad chefen så snällt så fick jag ta med mig den ena hem på julafton. Elias behövde ju en rejäl julklapp.

Sen fick jag dock reda på att chefen sa ja enbart för att han trodde han skulle se mig med Baloo på bussen. Ja, ja... bussen blev det inte men han kom nästan precis in i mammas bil.

Dagen efter fick jag ett mms från Börje (mammas man) att Baloo hade lagt beslag på hans tjeja. Det kan inte ha varit lätt för honom he, he.

Ha, ha bästa bilden i familjealbumet ever.

Lillplutt kunde nog inte ens gå här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar