onsdag 22 februari 2012

Lille julafton

Ja, nu ska jag hoppa i säng snart. Men det pirrar lite extra i magen idag. Jag måste nämligen ställa klockan imorgon fast att jag egentligen har sovmorgon. Jo ser ni... imorgon är ingen vanlig dag... imorgon är Kent-biljett-släpps-dag.

Det är förmodligen första gången på fem år som jag faktsikt KÖPER en biljett... innan var det ju min lilla "löneförmån" ha, ha. Men, men... synd att klaga.

Tjuvkikar lite på en av de dära låtarna som alltid får Paulas ögon att tåras i slutet på var konsert (ja förutom den gången de faktiskt inte spelade 747... då var jag arg he, he)... underbar låt som gör en så lycklig sen när man ska gå hem. Med extraverser som inte är med på skivan måste det givetvis vara.... jag citerar:

Det jag vill ha kan inte köpas
Inte stjälas, få till låns
Det jag vill ha kan inte ägas
Det är så mycket större än så

Wiii... får se om jag får nån som vill gå med mig... annars går jag själv. Jag känner ju ändå Jocke och grabbarna ganska bra efter alla dessa år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar