söndag 19 februari 2012

Om. Om igen...

Ja, så känns det. Jag vet inte riktigt hur många gånger jag har köpt nästan exakt den här kjolen. Men så är det när man pendlar upp och ner i vikt som en annan.... hum... ja nu kom jag inte på någon bra jämförelse.

Sen är jag då "tyvärr" en sån som slänger/skänker bort mina kläder då jag verkligen inte tänker gå och må dåligt för att kläderna i garderoben är för små. Jag har bättre saker för mig. Så då blir det att man får köpa nytt ändå när man väl minskar på bredden.

Dagen till ära var det Åhléns klubbdag så du fick 20% på hela ditt köp. Trevligt. Jag köpte på mig lite tråksaker också som rakhyvlar och volympuder.

Nu har jag bokat frulle till morgondagens personalmöte och ska väl fortsätta att förbereda det under em. Tjo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar