lördag 25 februari 2012

Schlagerpinglan

Jahapp... jag känner att min cool-indie-image håller på att suddas ut. Jag är ju numer en schlagerböna. Typ.

Förra veckan fick ni se mig på bild med Björn Ranelid (dock tog jag den för ett år sedan då han endast var författare) och denna veckan bjuder vi på Paula och Lisa.

Bilden är tagen på ett jobbmöte vi hade här i stan där hon presenterade lite nya låtar. Jag har alltid varit en sucker för Lisa... kanske lite i smyg dock. Men hon är ju en såndär skön tjej som man vill vara... helt natrulig som tar snowboarden ner för backen och drar en öl efter. Detta utan att bli klassad som grabbig.

Lite roligt var faktiskt den gången jag först blev kär i hennes skiva.... "Changes"... jag lyssnade sönder den på jobbet... sen en dag så öppnade jag konvolutet... eller ja bookleten heter det kanske... och där stod vem som hade skrivit låtarna. Kan ni gissa vem det var?

Jooo... ingen mindre än Jocke Berg ha, ha. Ja, ja nog om det... här är 14-is Paula när hon träffar Lisa Miskovsky.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar