söndag 26 februari 2012

Vänner och sånna man känner

Det kanske kan låta konstigt... men jag har inte alltid det bästa självförtroendet. Det har säkert att göra med en hel massa saker som har hänt tidigare i livet men, men....

Ta tex det här med vänner... jag har väldigt svårt att färsta mig vid människor och är alltid misstänksam. Inte helt charmant... men tyvärr blir det lätt så när man en gång känt att man har blivit bortvald för att man själv hade en svår tid i livet.

Men... idag kom en av mina coola fd arbetskamrater och hälsade på mig på jobbet... och då slog det mig... jag har ju en hel massa människor som jag verkligen tycker om och som tycker om mig :)!

Jag har ju redan haft flera vänner på besök i butiken... och nästa vecka kommer mamma och hälsar på. Ska bli roligt att visa henne mitt jobb.

Ja... vad vill jag då ha sagt med detta... jo, att jag är för tillfället ganska lycklig... och mest av allt för alla fina vänner och kollegor som tillkommit på senare år. Hoppas ni vet att jag är väldigt kräsen och att ni borde känna er väldigt speciella ;).

U know who u are!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar