torsdag 23 februari 2012

Osociala Paula

Jag är hemsk ledsen tanten i kassan på Coop... men jag vill inte vara din kompis. Jag vet inte vad det är med mig... men ibland vill man liksom bara ta sin fil och schweizernöts choklad, betala och gå hem.

Jag vill inte småsnacka om hur det går på jobbet eller vart jag har promenixat idag. Senaste ämnena som togs upp var mina matlådor och hur handeln går på Entré.

Nu låter jag kanske hemsk... jag är ju en gedigen småpratare när jag själv jobbar i kassan... men kanske är det just därför. Jag funderar seriöst på att byta butik att handla i nu ha, ha. Jisses... jag behöver nog hjälp.

Det som är ännu roligare är faktsikt att i våra säljcoachpapper på Scorett så står det just att det är alltid uppskattat om man känner igen kunden och visar det. Nu börjar jag fundera på om man kanske måste tänka om där... men å andra sidan... så är det väl bara jag som är konstig som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar