måndag 20 februari 2012

Jag är ingen snobb

Jag handlar minsann mina märksesskor på Ellos ha, ha, ha. Så det så.

Olyckligt nog så var där en liten skavank på mina nya skor därifrån... lite lite skinn hade släppt på klacken. Då de redan var på rea så hade jag ju ändå kommit undan billigt men ja... man vill ju ändå att de ska vara perfekta om man heter Paula.

Men så kom jag på den brilljanta idén att be miss shoefixer Cemo på jobbet om hon kunde fixa till skavanken lite snyggt. Och det kunde hon.

Men... jag tänkte ändå att jag kan ju maila Ellos och höra om det hade helt nya eller om man kunde få kompensation för att få lämna in skorna till "skomakaren". Och se det fick jag.... ytterligare 20% rabatt. Bra service där. Ellos är nog tuffare än somliga tror :P.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar