torsdag 16 februari 2012

Lottovinst

Eller nja... kanske inte riktigt. Men jag var hos doktorn idag för att kolla upp min mage och blodtryck. Magen har väl blivit lite bättre men hoppas på att den kan bli helt bra någon gång i framtiden.

Och så var det blodtrycket då... efter ex antal svimningar och blodtrycksfall har de gjort en massa test utan att hitta något. Skönt men samtidigt frustrerande. De har hela tiden sagt att det finns inte så mycket man kan göra åt lågt blodtryck.

Men så idag... då hände det... (om detta funkar så kommer jag känna mig som en miljonär)... jag fick medicin som ska förhindra att blodtrycket sjunker. Wohooooo!!

Så nu får alla hålla tummarna att det fungerar och att jag kan börja ha ett normalt liv igen. Skulle ju vara sjukt kul he, he. Tänk på det nästa gång ni gnäller för att ni får köa in på något ställe... ni klara iallafall av att stå där... en annan svimmar :P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar