torsdag 16 februari 2012

Jocke Berg är min bror

Jo, det är sant... eller ja i min fantasi. Ibland tror jag inte att någon annan kan tycka om Kent så mycket som jag gör. Texterna är ju som skrivna till mig.

Men Jocke är iallafall fisk... han är född dagen innan mig. Och på senaste konserten jag var på så berättade han om sin ångest och sjukhusvistelse (därav låten Sjukus).

Så... jag har länge velat ha en Kent tatuering. Nu känns det dock lite avlägset i och med att jag inte är inom musikbranschen längre. Funderingar kring att skriva 747 bakom örat,  initialerna J.B i ett hjärta eller bara Kent logga på handleden helt enkelt har florerat lääääänge.

Tyvärr kommer jag nog aldrig att göra det. Men jag hoppas att de förstår sin storhet ändå.

Du och jag och döden omslaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar