onsdag 22 februari 2012

Ooops...

... I did it again. Ja, ja... jag börjar på shoppingrehab först nästa måndag när jag får nya lönen. Och lite duktig var jag ändå... jag köpte faktsikt inte allt jag ville ha :P.

Men... det känns lite som att jag har hittat min stil. Ett par riktigt snygga jeans och en sunkig vanlig t-shirt kan man komma långt med. Bara jeansen är nice liksom. Så jag slog till på Whyred jeansen som var på rea på Spirit stores... ordpris 1200:-... för medlemmar 240:- på rean... wohooo!!!

Sen hittade jag en lite smårolig t-shirt på Tjallamalla som fick följa med hem. I nästa vecka när jag inte får shoppa så kanske jag lika gärna kan lägga ner bloggen he, he... eller så får den hanlda om vad Paula INTE har köpt... det kan ju bli spännande.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar