måndag 27 februari 2012

Ny idé

Jag var ju inne på att plugga till redovisningsekonom innan... men nu fick jag jobb och då las det lite på hyllan. Men igår när en av mina power-bitches (he, he coolt namn på er va Bea och Ester :P) var på besök i butiken så berättade hon att hon skulle börja plugga.

Jag blev då liiite avis... men idag när jag satt och betalade av mitt csn-lån så ja... då kände jag inte att jag var direkt sugen på att ta nya. Men...

Jag tänkte att någon kanske vet någon bra kurs eller liknande som man kan plugga på distans eller kvällstid/deltid. Just nu är jag inne på att jag hade velat plugga något med inköp. Bra kombo med det man gör och vad man vill lära sig.

Jag får luska under dagen. Nu ska jag köpa mig en tidning och ta mig en frukostfika på stan. Tjo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar