tisdag 24 juli 2012

Det bästa av två världar

Jisses vilken trivslig långhelg jag har haft. En perfekt blandning av balkonghäng men rolig ny bakantskap, barnlek, manlig fägring och så lite Debaser och efterfest på det.

Så fort solen väl kommer fram så blir ju Paula lite rastlös... vilket resulterade i en måndag med fint skägg-häng med tillhörande familjeanalys och musikdissning, som senare blev en oplanerad AW med kollegorna i parken.

Två glas rosé (som jag lyckades dricka wohooo) blev två öl som sen blev tre drinkar he, he... och så nachos... nachosen får jag ju inte glömma...

Karin avvek och lämnade de två singeltöserna på fri fot. Och jag lyckades träffa ett ännu större skägg, en gammal Emmaboda-bekant och som grädde på moset även en gaaaammal Ängelholmspolare. Frida hittade nån Australiensare med bihang som var trevliga.

Tydligen stängde Debaser redan vid ett så vi fick helt enkelt gå vidare till Fridan med våra nyfunna bekantskaper. Där bjöds det på kasedans (mitt önskemål) och diverse aktiviteter i köket. Bacardi med Sprite ingick.

Telefonen glömdes (är nu återhämtad) och i morse när jag vaknade så tror jag att jag fortfarande var lite på lyset. Ja, ja... trevligt var det hur som. Lite mer spontanitet i livet skadar inte.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar