fredag 6 juli 2012

En liten parantes...

... så här när jag håller på att packa min väska inför stundande festival imorgon...

Ett av mina ex... hum kan man kalla honom för det månne?!? Ja nåt sånt iallafall... uppdaterade precis på facebook att han hade blivit pappa. Då slog det mig att för exakt fyra år sedan träffades vi och jag packade även då väskan till Roskilde.

Med detta i bakhuvudet vill jag bara ha sagt... att saker och ting ändras... då bodde han i en etta vid nobel... idag har han hus, fru och barn.

Och neeeeeej... jag skriver inte detta för att jag är bitter. Tvärtom. Jag gillar fortfarande killen i fråga... ja, inte på DET sättet men ja... han är bra... men allt kan hända. Det gör liksom livet lite spännande.

Jag undrar vad jag gör nästa Roskilde?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar