söndag 29 juli 2012

Språkresa för vuxna

Ja, här sitter jag och planerar in en språkresa he, he. Jag fick ju aldrig åka på någon när jag var fjortis... så jag tänkte att det kanske kunde vara dags att ta igen det nu.

Särskillt eftersom Marie och Toby precis har flyttat till hus. Lite avis är jag allt... men ändå sjukt pepp på att få åka på språkresa till Wales. Jag hoppas att Marie håller lektioner i engelska var dag och att jag får äta vitt bröd med bönor. Första fyllan är ju dessvärre redan avklarad och hånglat har jag gjort förr. Men, men... man kan inte få allt.

Nu får jag klart inte ha semester under hösten, men våren blir nog bra. Några dagar i London funderar jag också på att ta när jag ändå är där. Jag får se hur mycket jag hinner spara. Attans vad underbart att få sitta i mysbrallor tyst och glo på tv med Marie ha, ha.

1 kommentar:

  1. Hej.
    Hör gärna av dig om du skulle vilja ha lite tips och råd inför själva resan.

    Hälsningar,
    Jakob

    SvaraRadera